Jakie jest Moje IP?
Twój adres IP to:
54.198.78.121, host:
ec2-54-198-78-121.compute-1.amazonaws.com.
Czy moje konto obsługuje mod_rewrite?
Tak, wszystkie konta obsługują mod_rewrite.
Czy mogę skorzystać z opcji php_flag w pliku .htaccess celem zmiany ustawień php.ini?
Nie, wpisanie komendy php_flag w pliku .htaccess spowoduje wystąpienie błędu 500.
Aby zmienić ustawienia php.ini należy
skontaktować się z administracją.
Po wejściu na stronę otrzymuje błąd 500, co jest tego przyczyną?
Przyczyn wystąpienie błędu 500 może być kilka. Błędnie ustawione prawa dostępu do plików lub katalogów.
Wpisy w pliku .htaccess (błędne reguły mod_rewrite, wystąpienie komendy php_flag). Zbyt długi czas wykonywania skryptu.
W celu usunięcia problemu prosimy postępować zgodnie z instrukcją jaka zostaje wyświetlona na stronie błędu 500.
Podczas instalacji CMS pojawia się informacja, że hosting nie spełnia określonych parametrów?
W takim przypadku prosimy o przesłanie linku do strony instalacyjnej bądź zrzutu ekranu z przeglądarki internetowej wyświetlającej ów błąd.
Jeżeli to będzie możliwe administrator skonfiguruje serwer indywidualnie, tak aby spełniał wymagania CMS.
Jaka jest poprawna nazwa hosta przy połączeniach z bazą danych?
Dla połączeń z bazą danych jako nazwę hosta należy wpisać:
localhost lub
127.0.0.1.
Co mogę zrobić, jeżeli potrzebuję więcej przestrzeni dyskowej?
W chwili obecnej jedyną możliwością jest zmiana pakietu na wyższy.
Jak mogę odzyskać hasło do konta hostingowego?
W celu odzyskania hasła prosimy o
kontakt,
hasło zostanie przesłane na adres kontaktowy podany podczas rejestracji konta.
Czy moje konto może posiadać indywidualny adres IP, jak go uruchomić?
Tak, wszystkie konta mogą posiadać indywidualny adres IP. Adres IP można zakupić
kontaktując się z nami w tej sprawie.
Co się stanie, gdy moje konto przekroczy transfer miesięczny?
Transfer miesięczny jest rozliczany od 1 do ostatniego dnia miesiąca.
O wykorzystaniu 90%, 95% oraz 97% miesięcznego transferu informujemy poprzez stosowną wiadomość e-mail.
W przypadku wyczerpania limitu właściciel konta powinien
skontaktować się
z nami celem zmiany pakietu na wyższy lub wykupienia dodatkowego transferu.
Posiadam konto hostingowe ale chciałbym przejść na pakiet z nowej oferty, jak mogę to zrobić?
Są dwie możliwości zmiany pakietu:
- Jeżeli kończy się bieżący okres abonamentowy, to można zmienić pakiet na dowolnie wybrany (także tańszy).
- W trakcie trwania okresu abonamentowego można zmienić pakiet na dowolny ale w wyższej cenie. Dopłata będzie proporcjonalnie
wyliczona z uwzględnieniem niewykorzystanego okresu abonamentowego w starym pakiecie.
Nie chcę przedłużać konta na kolejny rok. Co mam zrobić?
Brak terminowej płatności za konto spowoduje automatyczne wygaśnięcie usługi po zakończeniu okresu abonamentowego.
Podczas łączenia z FTP programem FileZilla serwer blokuje mi dostęp, co zrobić?
Jeżeli podczas próby połączenia FTP programem FileZilla następuje blokada dostępu do serwera należy zmienić
ustawienia programu:
- Serwer: podajemy nazwę konta lub domeny.
- Port: ustawiamy port 21.
- Protokół: wybieramy opcje FTP - protokół transferu plików.
- Szyfrowanie: wybieramy opcje Używaj tylko zwykłego FTP.
Po odczekaniu 10 minut na automatyczne zdjęcie blokady przez serwer należy ponowić próbę połączenia z FTP.
Jak zmienić wersje PHP w panelu zarządzania kontem?
W celu zmiany wersji PHP dla całego konta po zalogowaniu do panelu prosimy:
- Kliknąć ikonkę: Select PHP Version lub Wybór wersji PHP.
- Wybrać nową wersję z rozwijanego menu.
- Potwierdzić wybór nowej wersji PHP klikając: Set as current lub Ustaw jako bieżącą.
- Zapis zmian zostanie potwierdzony stosownym komunikatem.
W tym samym oknie można zarządzać dodatkowymi rozszerzeniami PHP (Opcache itp.) wybierając je z listy poniżej wyboru wersji PHP.
Zmiany należy potwierdzić klikając przycisk "Zapisz" pod listą rozszerzeń.
Jak ustawić nowe hasło do konta hostingowego?
Uwaga, aby uniknąć problemów z resetem hasła prosimy, aby w panelu zarządzania kontem hostingowym w dziale „Informacje kontaktowe” był ustawiony zawsze aktualny adres e-mail.
W celu ustawienia nowego hasła do konta hostingowego prosimy o wejście na stronę logowania poprzez wpisanie w oknie przeglądarki adresu:
http://www.nazwa-domeny.pl/cpanel.
W kolejnych krokach prosimy o:
- Kliknięcie przycisku: Zresetuj hasło pod przyciskiem: Logowanie.
- Podanie loginu do konta hostingowego (login jest stały i niezmienny) oraz kliknięcie przycisku: Zresetuj hasło.
- Wpisanie adresu mailowego zdefiniowanego w panelu zarządzania kontem (system podpowiada pierwsze i ostatnie znaki adresu) oraz kliknięcie przycisku: Wyślij kod zabezpieczeń.
- Sprawdzenie poczty w celu odczytania kodu zabezpieczającego wysłanego w wiadomości e-mail.
- Wprowadzenie otrzymanego kodu oraz kliknięcie w przycisk: Prześlij
- Dwukrotne, w celu uniknięcia ew. pomyłek, wprowadzenie nowego hasła i zatwierdzenie operacji kliknięciem w przycisk: Ustaw hasło.
System informuje użytkownika konta hostingowego o każdej zmianie hasła wysyłając na adres e-mail stosowne potwierdzenie.
Jak ustawić filtry poczty przychodzącej?
W celu odfiltrowania niechcianych wiadomości e-mail należy zalogować się do panelu administracyjnego konta (cPanel).
W panelu należy wybrać jedną z dwóch zakładek w sekcji e-mail:
- "Filtry poczty e-mail" - działają tylko dla wybranych adresów e-mail,
- "Globalne filtry poczty e-mail" - działają dla wszystkich kont e-mail.
Po kliknięci jednej z powyższych opcji wybieramy adres e-mail, dla którego będziemy tworzyć filtr lub przechodzimy od razu do formularza tworzenia reguły filtrowania dla całego konta.
Formularz tworzenia filtra jest bardzo prosty i podobny do tego znanego z popularnych programów pocztowych. Formularz należy wypełnić zgodnie z opisami pól.
- Nazwa filtra - dowolna nazwa, która pozwoli potem określić co ten filtr robi. Nazwa musi być unikalna w innym przypadku nadpisze już istniejący filtr.
- Reguła - tutaj należy wybrać funkcję wg. jakiej będzie filtrowana poczta np.:
- od (nadawca wiadomości),
- treść,
- do (odbiorca wiadomości).
- Warunek to druga opcja jaką należy wybrać z rozwijanego menu np. jeżeli wybraliśmy "treść" oraz warunek "zawiera" to filtr przeszuka treść wiadomości przychodzącej pod kątem występowania słów lub zwrotów podanych w polu poniżej.
- W ostatnim rozwijanym polu definiujemy co się ma stać z wiadomością jeżeli warunki podane w regule zastaną spełnione. Możemy taką wiadomość m.in. odrzucić, przekierować lub dostarczyć do wcześniej utworzonego folderu.
Przykładowo ustawiona reguła:
- treść,
- zawiera,
- oferta,
- dostarcz do folderu SPAM,
przeszuka treść wiadomości przychodzących pod kątem występowania słowa "oferta".
Jeżeli powyższy warunek zostanie spełniony wiadomość zostanie przeniesiona do folderu SPAM.